Leuk

door Vinnerd

Weet je waar ik nou echt pisnijdig om kan worden? Van die overenthousiaste hetero’s die reageren met ‘Neeeeeee! Echt?! Nee, vind ik niet erg hoor! Ik vind het juist leuk!’ als ze erachter komen dat ik homo ben. Leuk? Hoezo vind jij het leuk? Zo leuk is dat eeuwige kontneuken anders niet.

Afgelopen zomer. Ik zat in m’n eentje lekker homo te wezen in het park. Flesje canei, Linda, dikke prima. Komt er een vent aanlopen. Of ik een vuurtje voor hem heb. Nou, dat had ik. Dus we raakten in gesprek en ik nodigde hem en zijn vrienden uit bij mij te komen zitten. Ik had eraan gedacht een (lichtroze) kleedje mee te nemen en ik had een parasolletje bij me. Konden ze dan hun biertjes onder zetten, in plaats van in de brandende zon.

Dus gezellig, op z’n Hollands, met z’n allen in een kringetje. En toen kwam het gespreksonderwerp op mijn geaardheid. ‘Neeeeeee! Echt?! Nee, vind ik niet erg hoor! Ik vind het juist leuk!’ Zo voorspelbaar. Kom op nou jongens. ‘Weet je wat ik ga doen? Ik ga het gewoon doen hoor. Ik vind het zo leuk, dat ik gewoon naast jou ga zitten.’ En hij stond prompt op om plaats naast mij te nemen. Flapdrol.

Sorry maar daar ben ik niet van gediend. Dus ik ben demonstratief opgestaan en heb een wind in zijn gezicht gelaten. Nou moet ik er eerlijk bijzeggen, die wind was niet helemaal de bedoeling. Die ontsnapte me gewoon. Dat krijg je dus van dat eeuwige kontneuken. Maar het kwam me op dat moment wel goed uit.

Wat dan weer wel leuk is, zijn moppen over homo’s.
Wat is de overeenkomst tussen een kanarie en een homo?
Allebei zaad in de bek en stront aan hun stokje.

