Tim

door Vinnerd

Lieve Tim,

Als ik mijn leven over mag doen, en zelf mag kiezen wie ik ben, ben ik een frans meisje uit Parijs. Zodat de eerste keer dat je een lichtroze vleesroos bemint de mijne betreft. Ik heb je documentaire gezien.

Ik heb ook je filmpje gezien. Dat van vpro4u. Die ene waarin je yolo joep vertelt dat het wel eens diarree zou kunnen zijn, dat rare onderbuik gevoel dat Yolanthe hem geeft. Ik ben op de wc gaan zitten. Ik heb gedrukt en geperst, echt mijn best gedaan. Tien minuten en een enkele wind later gaf ik het op. Je moet het ook niet teveel willen forceren want daar krijg je aambeien van, heus. Ik heb geen diarree, Tim. Ik ben gewoon verliefd. Op jou.

Vlinders zijn het, vlinders. En zolang ze geen eitjes gaan leggen in mijn buik en de rupsjes zich niet via mijn achterwerk een weg naar buiten banen, vind ik het genieten.

Over vlinders en rupsen gesproken, hou je van dieren? Je komt op mijn wel over als het type mens dat van dieren houdt (maar niet zoveel dat je vegetarisch bent en ook niet zoveel dat je het niet spannend vindt om de geitenweide op de kinderboerderij alleen te betreden).

Wil jij misschien met mij
Naar de kinderboerderij
Op schoot een cavia
En misschien kunnen wij daarna
Naar de geiten en de schapen
En de stier, zo grootgeschapen
En een bezoekje aan het zwijn
Met jou lijkt zelfs dat me best fijn
Als je zegt: ‘sorry lieve Vin
Maar daarvoor ben ik niet zo in’
Dan ga ik toch, maar dan alleen
Naar boerderij met winterpeen
Die voer ik dan aan het konijn
Gekweld door niets dan liefdespijn

Je kent me niet, en misschien komt daar nooit verandering in, maar als ik wist waar je woonde lag ik nu op je stoep.

Groetjes,
Een zelfverklaarde meneer den Besten 2.0

