We Have A Winner!

door Vinnerd

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Om maar meteen het boetekleed aan te trekken: het ligt geheel aan mijn gebrekkige organisatorische vermogen. Het kuipje fritessaus dat ik beloofde te verloten, is maar houdbaar tot vandaag.

winnaar

Ik ben dus wat laat. Maar niet getreurd: beter laat dan nooit. Ik heb zojuist lootjes getrokken en dus is de winnaar bekend! Niemand anders dan Petra P-H! Wat een leuke verrassing, zo vlak na de kerst. Ik hoop dat je vandaag tijd ziet om het op te komen halen want morgen pleur ik ’t weg.

De reden van deze vertraagde uitslag is het enorme succes van de actie. Nog dagen nadat de inschrijfdatum verstreken was, kreeg ik van meerdere mensen inbox-berichten of ik deze alstublieft wilde verlengen. Nu ben ik de kwaadste niet dus dacht ik bij mezelf: welja. De rest wacht maar even.

Voor de geïnteresseerden: ik overweeg een herhalingsactie. Wat ik ditmaal weggeef, blijft nog even een verrassing, maar ik heb cadeaus gekregen deze kerst die niet goed genoeg zijn voor mij, dus die mogen jullie.

Houd dit blog dus in de gaten!
En Petra P-H, nogmaals: gefeliciteerd. Jij bofkont. Laat je weten hoe de saus smaakt?

