One Lovely Blog Award

door Vinnerd

Ik ben ergens in augustus genomineerd voor de One Lovely Blog Award. Het duurde even voor ik precies doorhad wat dat inhield, maar inmiddels ben ik zover. Zie hier zeven feiten over mezelf en drie andere blogs die ik nomineer.

blog award

  1. Ik kan makkelijk een week zonder mandarijntjes…
  2. … maar daar zul je me nooit over horen opscheppen.
  3. Zonder koffie functioneer ik niet.
  4. Ik heb mijn strijkijzer gewonnen op de bingo…
  5. … en kwam er pas na twee jaar achter dat er water in moest.
  6. Slapen gebeurt in een nachtjapon.
  7. Ik ben zo lekker gewoon gebleven.

Wat betreft de nominaties: hoefde ik niet te lang over na te denken. Want had ik helemaal geen zin in. Dus heb de eerste de beste drie blogs gekozen die in me opkwamen.

Binnenstebuitenboel is een van de eerste blogs die ik volgde toen ik net begon, zo niet de eerste. Soms gaat het over koken, soms over onkruid wieden. Word altijd weer verrast. Lees ik graag.
Lief & Leed gaat over een meisje en haar leven in Madrid.
Een Ladekast Met Snuisterijen verdient het alleen al genomineerd te worden omdat ze me volgt op Twitter. En volgers draag ik een extra warm hart toe.

Ik heb niet de moeite genomen om te controleren of jullie al genomineerd waren, dus mijn welgemeende excuses als ik dubbelop ben. Ik zou zeggen: voel je extra vereerd.
Dit blog is trouwens ook een beetje om duidelijk te maken dat ik jullie allemaal heus wel lees, mijn lieve volgertjes. Ik reageer alleen niet zo vaak.

