De gezelligste toiletrolhouders

door Vinnerd

Ik denk dat ik wel durf te stellen dat toiletpapier een van mijn favoriete producten is. En afgaande op hoe gretig het aftrek vindt onder mijn gasten, ben ik daar duidelijk niet de enige in. Maar wat is nou toiletpapier zonder een leuke houder? Als ik later oud en rijk ben, wil ik er zeven. Eén voor elke dag van de week. En omdat een goede voorbereiding het halve werk is, heb ik alvast een selectie gemaakt van de leukste exemplaren die ik door de jaren heen tegen ben gekomen.

Voor de sterke, onafhankelijke vrouw

maandagBeter te veel dan te weinig. En met deze kekke houder (waar maar liefst twee rollen tegelijk in passen) weet je zeker dat je nooit zonder komt te zitten. De kleur rood is natuurlijk altijd goed. Mocht je helemaal in een dolle bui zijn, zou je zelfs twee verschillende soorten wc-papier kunnen gebruiken. Zo blijft het iedere keer weer spannend welke je nu weer zult gebruiken en eindigt het toiletbezoek met een klapper.

Voor de echte likkepot

dinsdagWat leuk, zo is het net alsof je je bips schoonveegt met een tongetje. Maar het wordt pas écht geinig wanneer je vochtig toiletpapier in dit guitige houdertje stopt. Zo maak je van elke keer vegen een klein feestje. Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker.

Voor de boswandelaar
woensdag

De zomer komt er weer aan. Met deze muurbrede boom breng je dit ook een beetje naar het kleinste kamertje. Je gasten kunnen zo direct zien dat jij in nauw contact met de natuur staat. En papier is natuurlijk van bomen gemaakt, wat een grappige touch! Ook handig; met deze houder kun je precies zien hoeveel rollen je nog hebt. Zo voorkom je dat je zonder komt te zitten.

Voor de multitasker
donderdag

Ik zeg poepen, jij zegt lezen. Breng deze twee samen in dit praktische rek, dat in al zijn eenvoud een super multifunctionele eyecatcher blijkt! Zo heb je altijd je Margriet, Libelle of Vriendin binnen handbereik en hoef jij je nooit te vervelen. Niet per ongeluk het verkeerde papier gebruiken! Dan kun je de tijdschriften niet meer gebruiken om mooie collages van te knutselen.

Voor de Xenos-boeddhist
zaterdag

Dat een toiletrolhouder helemaal niet saai hoeft te zijn, bewijst dit mieterse exemplaar met oosterse print. Lekker spiritueel. Tip: Perfect te combineren met een geurkaarsje (bij voorkeur lavendel) in de vorm van een lotusbloem. Gewoon bij de Xenos te verkrijgen, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen.

Voor de poezenvrouw
zondag

Jij bent een echte poezenliefhebber, en dat mag iedereen weten. Mocht je bang zijn dat de kattenbak in de hoek van de kamer of de haren op de bank nog niet genoeg weggaven, dan is dit echt de houder voor jou. Je kunt hem zelfs een naam geven, als je wilt. Mocht je creatief uitgeput zijn van al het punniken en zelf even niets kunnen bedenken, wil ik bij dezen graag Minoes voorstellen.

Voor wie al genoeg aan het hoofd heeft
4837038118bb8601f525286d2f026573

Jij hebt het al druk genoeg met overblijfmoeder zijn, Koffietijd kijken en zorgen dat het eten om zes uur op tafel staat. Waarom zou je het jezelf dan nog moeilijker maken? Verdwaal niet langer in je eigen huis; dankzij dit prachtexemplaar met verhelderend opschrift weet je zeker dat je goed zit.

Voor het lekker gekke mens
vrijdag

Mijn persoonlijke favoriet. Een vrolijke koe op het toilet, lekker gezellig en een beetje gek. Net als jij.

