Winactie: 2 kaartjes Spa Zuiver

door Vinnerd

Wat vliegt de tijd toch. Het lijkt pas gisteren dat mijn eerste winactie plaatvond. Maar het is toch echt bijna een jaar geleden. Trouwens, de hoofdprijs (een kuipje fritessaus van de McDonalds ) is nooit geclaimd door de winnares. Wel heb ik hem al die tijd bewaard, dus mocht iemand er alsnog interesse in hebben dan kan hij of zij hem deze week komen afhalen. In ruil voor een flesje wijn.

winactie spa zuiver

Vandaag een nieuwe winactie. De jackpot? Twee gratis toegangskaartjes voor Spa Zuiver in Amsterdam, geldig tot en met aanstaande dinsdag (22 september). Dat is dus al heel erg bijna.
Serieus?
Ja, serieus.

Mijn huisgenoot ziet zelf de mogelijkheid niet meer om ze nog te gebruiken. En helaas moet ik het ook aan me voorbij laten gaan. Ik ben namelijk heel preuts. De laatste persoon die mij naakt heeft gezien, is mijn moeder – en dat was toen ze twintig jaar geleden mijn billen afveegde. Maar ik doe heus wel mijn best wat minder preuts te worden. Stapje voor stapje. Zo liep ik laatst een rondje naakt door het huis toen er niemand thuis was en heb ik van de zomer een shirtje in de winkel gepast – zonder eerst het pashokje in te gaan. Maar in mijn zwembroekje door een sauna wandelen waar ik in principe mijn leraar Duits van de middelbare school tegen zou kunnen komen, gaat me nog wat ver. Goed nieuws voor jullie, dus.

Twee gratis toegangskaartjes voor Spa Zuiver in Amsterdam, geldig tot en met aanstaande dinsdag (22 september). Badkleding-dag, dus als je niet helemaal comfortabel bent met je geslachtsdeel kun je het gewoon bedekt houden.

Hoe doe je mee? Dit kan op twee manieren.

  1. Ben jij een man, 25-32 jaar en zou jij jezelf als “levenslustig”, “avontuurlijk” of “groot geschapen” omschrijven? Stuur een foto van jezelf waarin jij mij laat zien hoe preuts jij in ieder geval níet bent. Ben je een vrouw of een lelijke vieze dikke vette oude man? Kies dan optie twee.
  2. Vang in één of twee zinnen waarom jij dit saunabezoek verdient. Ben jij écht even toe aan dat lekkere dagje ontspanning omdat je strak staat van het wachten op die HIV-uitslag? Heeft je dochter het je nooit helemaal vergeven dat je haar schildpad levend hebt begraven omdat je het verschil tussen “dood” en “winterslaap” niet wist? Heb jij een vettige probleemhuid die wel een stoombeurt kan gebruiken? Vertel het me.

Onder alle inzendingen kies ik hoogstpersoonlijk de gelukkige. Wees er snel bij, want de winnaar wordt vanavond 21 september om acht uur bekend gemaakt.

